"+o kadar sıcak değil mi? bu herif sabah uyandığında beyazdı!" -prison break
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç


Çeviri Değerlendirme

Bölüm çevirisi hakkında düşüncelerinizi çevirmenlerimizle paylaşın, çeviriyi değerlendirin.

Vikings Vikings Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 108 yorum Çeviri Değerlendirmeleri

asosyalinsan
asosyalinsan 2 gün önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Lagertha'nın kurbandan önce yaptığı konuşma effffsaneydi bee

0
faalpsikopat
faalpsikopat 1 hafta önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

R.I.P. Torstein. Her geçeeen gün birer bireeer masadan eksiliyor dostlaaağr

0
faalpsikopat
faalpsikopat 1 hafta önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Kurban kısmı ilginç ve güzeldi .Ayrıca Lagertha'ya niye giydiriyorsunuz oğlum, Ragnar timsah surata atlarken iyi Lagertha yapınca kaşar. Athelstandaki irade de bende olsa neler yaparım valla helal olsun Ve Porunn a kıl oldum abi yola çıkmadan senin hamile olduğun belli, illa gelcem ingitereye çocuğun çifte pasaportu olsun diyosaydın da Lagertha ile kalaydın manyak mısın?

0
onrdmr
onrdmr 4 hafta önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

torstein'i 1. sezonda flokinin evine ragnarı ziyarete geldigindeki halini hatırlıyorm nerden nereye boyle olecegi hic aklıma gelmezdi

0
ladysówien
ladysówien 1 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Harbard Ivar'ın acılarını dindirdiği için o iki çocuk öldü. Cana karşılık can. Benim fikrim bu.

0
Murattio
Murattio 1 ay önce

Kancık ragnar ne vuruyon lan bjorn a

1
Murattio
Murattio 1 ay önce

Ulan lagertha

0
RockHunter
RockHunter 1 ay önce

Demeden edemeyeceğim, orospu lagertha

7
Bekoyldrm
Bekoyldrm 2 ay önce

Ragnar yapınca "erkek adam sonuçta yapar"
Lagertha yapınca "kaşar"
Bu tabulardan kurtulmalıyız arkadaşlar.

1
Nedved Stark
Nedved Stark 2 ay önce

lagertha da mahalle kaşarına döndü be asilliğini kaybetti..

7
cuneytt4 1 ay önce

@nedved-stark, Kaşarlık sadece kadınlara özel değil. Ragnar da bir kaşardır.

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Sherlock Sherlock 4. sezon 3. bölüm
  • Teen Wolf Teen Wolf 6. sezon 8. bölüm
  • Vikings Vikings 4. sezon 18. bölüm
  • Lucifer Lucifer 2. sezon 11. bölüm