"herkesin hayatına kimse karışamaz." -bir dost
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç


Teen Wolf Teen Wolf Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 122 yorum

mrkatycat
mrkatycat 2 gün önce

Şu bölümde gerildiğim kadar hiçbir bölümde gerilmedim lan

0
dilabsgn
dilabsgn 1 ay önce

Böyle mükemmel bir bölüme yanlışlıkla dislike attım amk

3
dilabsgn
dilabsgn 1 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Adam öldü ölecek ama hala sevişiyor ulan Derek.

3
Aysenur_rabia
Aysenur_rabia 3 ay önce

Sen benim kardeşimsin... Bölümü ezberledim artık...

2
ilaydamyvci
ilaydamyvci 4 ay önce

Tekrar ve tekrar aynı bölüme dönmek.

0
darkgmo
darkgmo 4 ay önce

Ya kıyamam ya *-*

1
ipek wolfian
ipek wolfian 4 ay önce

Abi bari 6. sezonda derek olsun çok özledim amk

4
pll.mylove
pll.mylove 5 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Gerard denen piç nasıl hayatta ya dizinin adını the teen wolf dead filan yapsınlar o zaman

2
MinYoongi
MinYoongi 5 ay önce

ulan sciles sahnesi ağlattı be...

3
clifornia
clifornia 5 ay önce

Stiles&Scott sahnesinde baya duygulandım

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Sherlock Sherlock 4. sezon 3. bölüm
  • Teen Wolf Teen Wolf 6. sezon 8. bölüm
  • Vikings Vikings 4. sezon 18. bölüm
  • Lucifer Lucifer 2. sezon 11. bölüm