"korkma ben yanındayım diyen biri olmalı hayatınızda." -skins
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

Teen Wolf Teen Wolf Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 112 yorum

özge çoban
özge çoban 2 hafta önce

vay anasını dedeye bak maşşallah you are killer dedem beee

0
WolfMan2727
WolfMan2727 2 hafta önce

Bu Sezon Scott Daha Karizmatik

0
PinkHorse
PinkHorse 1 ay önce

amca napıyon amk hdauhugfpı7w956p3

0
dnzkralicesi
dnzkralicesi 2 ay önce

La gerard seni bile ozlemisim amk yoksa sendemi uzutuldun valla beklerim jeffden

0
Demetaktuna
Demetaktuna 2 ay önce

amca where you doing

0
biggestPLLfan
biggestPLLfan 3 ay önce

Bölüm açılmıyo

0
DarkGuard21
DarkGuard21 5 ay önce

scott alfa dönüştüğünde scottun boynundan tutmuştu orda çok pis koydu sen kimsin dönüştünde bir tarafınmı kalktı diyip tekmeyi koydu karnına uçtu alfacık

0
zwinchester
zwinchester 5 ay önce

uzun zamandır izlemiyordum 1. sezonun sonunda kalmıştım şimdi 2. sezona geçice bi garip oldum neyse başlayalım bakalım

0
Uchiha D Goku
Uchiha D Goku 6 ay önce

Abi şu dizide isaac ı sevenlerden iğreniyorum tipi yok bişeyi yok yamuk kafalı suratsız bi karakteri seviyosunuz karakter olarak ta bok gibi bu diziyi 4 kere bitirdim 4 ündede şu karaktere alışamadım ne iğrenç boktan bi karakterdir lan bu

19
nasdafi
nasdafi 6 ay önce

BU AVCILAR NE İBNE HELEDE O YAŞLI OLAN AMK.

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Legion Legion 1. sezon 2. bölüm
  • Supernatural Supernatural 12. sezon 12. bölüm
  • The Vampire Diaries The Vampire Diaries 8. sezon 13. bölüm
  • The 100 The 100 4. sezon 3. bölüm