"geleceğim nasıl olacak bilmiyorum ama şunu biliyorum ki seninle birlikte olacak." -the o.c.
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

Teen Wolf Teen Wolf Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 81 yorum

The Ceren
The Ceren 3 hafta önce

6B yi beklerken tekrar başladım ve ilk 4 sezondaki tat artık yok

1
emir19
emir19 2 ay önce

Neden heç bir dizi acilmiyor

0
one person
one person 3 ay önce

ya scot dönüşünce gözleri böyle bal rengi oluyo ya. kaymağın üzerine sürüp yiyesim geliyo normal mi ? khxkjxdkf

0
slayer63
slayer63 3 ay önce

22,52 tişört

0
BonusOyuncu
BonusOyuncu 4 ay önce

çok güzel bir dizi böyle diziler bilen varmı ?
bu tarzda

0
eliftgtkn
eliftgtkn 6 ay önce

Ya şu Scott'ın dönüşümdeki haline bir türlü ısınamıyorum ya .Çok çirkin bir şey oluyo

3
nurali16
nurali16 6 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Üçüncü sezonda alison ölcek diye spoi yedim ayy

7
tandagtekin 3 ay önce

@nurali16, sen cidden iğrenç bi insansın ve orospu çocuğunun tekisin siktir git kanser ol öl geber amcık beyinli

1
dilabsgn 3 ay önce

@nurali16, CEHENNEME YOLUN VAR! ŞEREFSİZ.

1
Heda<3 1 ay önce

@dilabsgn @tandagtekin spoiler şeysine basmış ama?

0
sudenazkaratass
sudenazkaratass 6 ay önce

6. Sezon gelsin artık! Shadowhunters ı bitirdim ve teen wolf u tekrar izliyorum

0
Uchiha D Goku
Uchiha D Goku 6 ay önce

6. son finali beklerken 5. iye tekrar başladım 4 kez bitirmek yetmedi heralde şu koduğumun dizisi bi an önce çıksada izlesek :(

0
birsu1r
birsu1r 6 ay önce

OMG !

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Legion Legion 1. sezon 2. bölüm
  • Supernatural Supernatural 12. sezon 12. bölüm
  • The Vampire Diaries The Vampire Diaries 8. sezon 13. bölüm
  • The 100 The 100 4. sezon 3. bölüm