"insanlar kötü bir şey yoksa hiçbir zaman "konuşmamız lazım" demezler." -friends
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Attack on Titan
Sezon Finali Yaptı
9.3 91 kişi Puan Ver

Attack on Titan dizisi 10 üzerinden kaç puan hak ediyor?

Puan:
Oyla
Diziyi değerlendirdiğiniz için teşekkürler.

Attack on Titan

üzyıllar evvel insanoğlu devler tarafından yok olmanın eşiğine getirilmiştir. Devler tıpkı anlatılagelmiş hikayelerdeki gibi, uzun, zekadan yoksun görünen, insanları yiyen ve de en kötüsü bunu beslenmek için değil zevk için yapan varlıklardır. Az sayıdaki insan, en uzun devlerden bile yüksek duvarlar inşa ederek çevreledikleri bir şehrin koruması altında hayatta kalmıştır. Şu anki zaman diliminde ise 100 yılı aşkın bir süredir tek bir dev dahi şehre ayak basmamıştır. Henüz erginliğe erişmemiş bir çocuk olan Eren ile sütkardeşi Mikasa, bir anda ortaya çıkan inanılmaz büyük bir devin saldırısı sonucu şehrin surlarının yıkılmasına tanık olurlar. Nispeten daha küçük olan devler surlarda açılan gedikten şehre akın ederler ve bu iki çocuk dehşet içerisinde annelerinin bir dev tarafından canlı canlı yenilişini izler. Eren bütün devleri öldürüp insanlığın intikamını alacağına yemin eder.
Hikayenin devamını oku
Attack on Titan Dizinin yayınlanan en son bölümü. , Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

Birazcık bekleticem, senin için çalışıyorum şuan....

Dizi hakkında ne diyorlar?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (1)

Diğer 34 yorum

mr.koray
mr.koray 3 gün önce

Yav Allah aşkına şuraya bakıyorsanız death note ve tokyo ghoul'u yükleyin

0
damlaeraslan
damlaeraslan 3 hafta önce

Ciğerim soldu gel artık..

1
Baran_123
Baran_123 2 ay önce

2. sezon nisan - mayıs civarında cıkıcakmıs

1
Welkam Tu Cehennem
Welkam Tu Cehennem 2 ay önce

süper bir dizi sanıpda başlayıp , animasyon olduğunu görünce kapatmak - hayal kırıklığı - animasyona demiyorum ha hayal kırıklığı diye sonra disslike veriyorsunuz anlamadan izlemedim daha açtım kapattım

10
Stilinski-24
Stilinski-24 2 ay önce

Abi bayılıyorum bu animeye ya

1
Zamki
Zamki 2 ay önce

güzel çizgi film tavsiye ederim

6
Uchiha D Goku
Uchiha D Goku 2 ay önce

Anime sitelerinde tüm animeleri bulabilirsiniz boktan boktan anime isimleri verip yikliyin yikliyin diye yalvarmanıza gerek yok
HİÇBİ ANİMEYİ İNGİLİZCE DUBLAJLA İZLEMEYİN KENDİ DİLLERİYLE İZLEYİN YOKSA KONUYU , ESPRİLERİ VE İNCELERİ GRAM ANLAMAZSINIZ BİRİDE TROLL ANİME İSMİ FALAN VERMİŞ YA GİDİN QAMEKİ FALAN İZLEYİN SİZ AQ a:sçdAS:fçASçasDAS

5
Sadık Bishop 2 ay önce

@uchiha-d-goku, aynen bende en çok ingilizle şeysine uyuz oluyorum en iyisi kendi diliyle izlemek hem zevkli hemde güzel oluyor

0
Uchiha D Goku 2 ay önce

@sadik-gallagher, Aynen ve animede japon kültürüne ait sözler geçiyo fakat hiçbişey anlaşılmıyo japoncada izlemek çok daha keyifli mesela biri " Tomodachi " diyince o kelimenin " Dude " diye çevirilmesi can sıkıcı oluyo

0
Sadık Bishop 2 ay önce

@uchiha-d-goku, katılıyorum ve anime önerin var mı steing gate,boku dake ga inai machi,akame ga kill bu üçünü bitirdim devam ettiklerim varda yinede şöyle ardı ardına izleyeceğim animeler önerir misin

0
rajesh
rajesh 2 ay önce

Yüklenmesi gereken anime çok bkz One Punch Man

0
hgok
hgok 2 ay önce

2. sezon 2017 nisan ayında
animelerin sezonları arasında 2-3 yıl oluyor ama animeden animeye değişiklikte gösterebilir.

1
TyphoonTR
TyphoonTR 3 ay önce

İzlenilmesi gereken bir anime.

0