"Hayvan gibi şiy yapıyosunuz yav.." - Malkoçoğlu Firar
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç


Agents of S.H.I.E.L.D. Agents of S.H.I.E.L.D. Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 15 yorum

riddck
riddck 2 ay önce

Vay amk

0
gulsarss
gulsarss 4 ay önce

ne diyeyim canım hulkumu da aldılar bir de neden dizilerdeki süper kahraman kıyafetleri hep dar

0
simaysofya
simaysofya 6 ay önce

YA GELECEK BÖLÜMLERLE İLGİLİ SPOİLER VERMEYİ BIRAKIN! 2. SAYFAYA BAKMAYIN HEP SPOİLER VAR

0
iremismysky
iremismysky 6 ay önce

squad bebeyim squad

0
Whovian100
Whovian100 7 ay önce

Çok korkunçtu be

0
preferyan
preferyan 7 ay önce

ULAN EFSANE BOLUMDU BEE

0
ovgu123
ovgu123 10 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Ölmeyen Mike yapmışlar aq yazık adama o kadın gibi bunun da gözünde mercek.

0
dizist.kiz
dizist.kiz 11 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

mikein gözüne o protezi yerşeltirmiyeceklerdi birde coulsonun beynine yapılanlar ürkütücüydü
ama skye'a çok güldüm ben melinda may falan

0
haso86
haso86 11 ay önce

coulsana üzülüyorum

0
zehrakok
zehrakok 1 yıl önce

Ben Ward ve Skye'ı yakıştırmışken olmuyor bu böylee

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Vikings Vikings 4. sezon 17. bölüm
  • Sherlock Sherlock 4. sezon 3. bölüm
  • yeni A Series of Unfortunate Events A Series of Unfortunate Events Yeni Dizi
  • The Vampire Diaries The Vampire Diaries 8. sezon 8. bölüm