"hiçlik hakkında konuşmaya bayılırım. hakkında bildiğim tek şey bu." -luther
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

2 Broke Girls 2 Broke Girls Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 12 yorum

DeenizCan123
DeenizCan123 2 ay önce

Yeni Adam i beğendim

0
realandtrue
realandtrue 2 ay önce

Andy i özledim :(

0
llunalovegood
llunalovegood 6 ay önce

yaa oleg'e çok üzüldüm :((

0
semaasmsk
semaasmsk 9 ay önce

max bide kalp emoji

0
Özge123
Özge123 1 yıl önce

yurt dısında calıstıgın saat kadar para alırsın 1 saatten fazla calıstılar ordan geliyor olabilir bide sonucta dukkanları var ve restorantta calısıyorlar

0
zaferos
zaferos 1 yıl önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Max : Sen harward sen wharton bende ıslah evi ama sonuç olarak hepimiz burada aynı önlüğü giyiyoruz D: max öldürür yaa

1
kayra4
kayra4 1 yıl önce

neden sürekli para nerden geldi diyosunuz napıcaksınız parayı izleyin gitsin işte zaten dükkanları var sattıklarından kazanıyolar hepsini tek tek göstermesinler bi zahmet

0
Lateralus
Lateralus 1 yıl önce

small scrap nipple slap half half

0
eren2999 1 yıl önce

@Lateralus, spoiler butonu diye bi şey var

2
Lateralus 1 yıl önce

evet, yazdığım şey bütün bölümü mahvediyor

0
eren2999 1 yıl önce

@Lateralus, yok sadece olduğunu belirtmek istedimm bilgilendirme amaçlıydı yani

3
CaglanurBiebs
CaglanurBiebs 1 yıl önce

Donuyo yav usdfjerıdg

0
eren2999 1 yıl önce

@CaglanurBiebs, , spoiler butonu diye bi şey var

2
CaglanurBiebs 1 yıl önce

@eren2999, kanka sen nediyon? Bölüm açılmadı bile donuyo diyom sen 'splr btnu dye bşy vr.s.s' modundasın fjrshdglfj

0
Sadık Bishop
Sadık Bishop 2 yıl önce

Bende marikan korku hikayesinden tüm ölü kızlarım max bayılıyom sana bee

3

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Legion Legion 1. sezon 2. bölüm
  • Supernatural Supernatural 12. sezon 12. bölüm
  • The Vampire Diaries The Vampire Diaries 8. sezon 13. bölüm
  • The 100 The 100 4. sezon 3. bölüm